Ida af Larsson

En dag på stan.

Publicerad 2007-12-11 15:04:36 i Life,

Nyss hemkommen efter en dag på stan med Lill-Erik. Vi började med en frukost på p2 och knatade sen runt lite i affärer. Vi hann även med några flipperspel på godislagret.

Maha, det finns inget roligare än att spela två på flipper.

Kom att tänka på när vi var några stycken som var där och hade en studsboll som vi sulade iväg genom rummet så att den studsade lite överallt. Ni vet i rummet längst bak i godislagret. Jag tror aldrig att vi hittade studsbollen till sist. Den kanske ligger kvar. Jag får fråga nästa gång jag är där.

Jag försöker övertala Eriksson att vi ska ut och övningsköra ikväll. Det vore väldigt roligt att lära henne att köra lite bil. Hehe, hon är övertygad om att hon kommer att krocka men jag är en mästare på att lära ut saker.

Nej, nu ska jag schteda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela