Ida af Larsson

Ensam och sjuk.

Publicerad 2007-12-27 19:15:35 i Life,

Jag börjar bli riktigt sjuk igen, känns ju inte överdrivet roligt. Det känns som att det bästa vore att jag blev så sjuk så att kunde få bo på sjukhus över nyår. Jag hatar verkligen nyår, det är bland det värsta jag vet.

Det jag hade behövt ikväll är en mysig hemmakväll med prat och råd men med vem ska jag ha det? Ja, det får väl bli Harry som vanligt. Kul, verkligen. Det kommer säkert att hjälpa.

Jag ska jobba imorgon men jag är inte alls sugen på det. Trevligt med pengar men vad kommer det att ge? Några hundra max.

Kommentarer

Postat av: Wincent.

Publicerad 2007-12-28 12:36:29

TiiA, du kan komma hem till mig på nyår, jag tänkte sitta inlåst i mitt rum och filosofera, kunde ju vara trevligt med sällskap. :) jag kanske inte är så bra på att ge råd, men jag kan lyssna och så, alltid något kanske?
Ring mig och du vill vara med på min bojkott av nyår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela