Ida af Larsson

Ingen förstår, hur dåligt jag mår...

Publicerad 2007-12-02 17:19:25 i Life,

...sången från Lejonkungen, ni vet. Bakfyllelåten från kryssningen.

Bakfull och seg som en nöt.

Skitroligt igår, även fast jag blev skyldig Kevin en drink(som jag fortfarande är skyldig). Först så var jag och Kevin iväg och käkade och pratade om en massa saker som vi fann intressanta. Resten utav gänget kom och sedan bar det av mot Heartbreak. Natten blev väl minst sagt wierd men wtf, sådant som händer. Som tur var så hade jag Emil i telefon så det blev inte lika.... konstigt.

Idag så har vi varit iväg och tittat på innebandy och Fredde som stod i mål. Jag och Andy fick sitta i sekretariatet och pilla med "tidvisningstavlan" och papper. Jag förde mycket seriöst skottstatistik och tro det eller ej men Alexander Baard var back i bortalaget. Sinnessjukt roligt var det iaf.

Nu ska jag fortsätta att må lite dåligt och vila upp mig.

Imorgon så åker jag hem till Finspång. I ärlighetens namn så saknar jag det lite. Men bara lite.

Kommentarer

Postat av: Solin

Publicerad 2007-12-02 17:36:31

nice blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela