Ida af Larsson

Kissnödig

Publicerad 2007-12-20 01:50:23 i Life,

Jag är extremt kissnödig men jag orkar inte resa på mig.
Försöker få med Malin och Simon på bus med båda har tydligen helt lägligt tidiga planer imorgon. Dom gillar nog inte mig.
Varför hamnar man hela tiden framför datorn när man ska städa? Jag har försökt att städa sen jag kom hem från Gambia.
Nej, nu går de inte längre. jag måste kissa

-gone-

Mycket skönt. Det blev visst ett väldigt flummigt inlägg den här gången. Kan bero på att klockan är två och att jag knappt sovit denna vecka. Vad är det för fel på sömnen? Varken Emil, jag eller Hanna verkar kunna sova.
Jag vill ha någon här som man kan muppa sig med. Jag är på sådant där skogstokigt, galet humör och dom som känner mig vet nog precis vad jag menar.
Dupidup.
Jag ska nog tvinga KL/Wincent att ringa mig så jag kan få ur mig lite galenheter.


Vart ska alla på juldagen?
Obligatoriskt att skriva ner det i en kommentar för samtliga läsare.
Jag för statistik och det kommer att publiceras lite senare så man har lite koll på vilka som ska vart.

Kommentarer

Postat av: Jukka

Publicerad 2007-12-20 15:28:07

Det blir o sitta under Skutenbron och pimpla kall tippex..

Postat av: isabel

Publicerad 2007-12-20 18:36:36

ja jag ska väl vara med dig? :P

Postat av: Jukka igen.

Publicerad 2007-12-21 11:06:14

Blir väl sitta hemma o supa sig medvetslös då. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela