Ida af Larsson

Lista.

Publicerad 2007-12-19 21:39:15 i Life,

Jag snodde den här ifrån Hanna.

Hur white trash är du?
Takfläkt med lampor (3 poäng)
-Aldrig
Truckerkeps/sverigekeps/adidaskeps (2 poäng)
-Icke
Vitt nätlinne med fläckar, alternativt t-shirt med fyndigt tryck eller reklam. Alltid urblekt (4 poäng)
-Hm, nej.
Rostig volvo (4 poäng)
-Nope
Lyssnar på Magnus Uggla, Ronny och Ragge eller Eddy Meduza (5 poäng)
-Aldrig i livet.
Ser bara på alkoholhalten när han/hon köper på systemet. Högre = Bättre (3 poäng)
-Hm, nej. Har vid några tillfällen bett folk köpa minst 12 %igt vin men det kan väl inte räknas?
Röker inomhus (2 poäng)
-Nix.
Har på sig billigaste sortens adidas/pumaskor. Nu mera bruna än vita (3 poäng)
-Hehe, nej.
Träningsbyxor när de inte tränar (4 poäng)
-Nej. Eller jag har på mig det nu men jag är sjuk så det räknas inte heller.
Hockeyfrilla, hemmaklippt eller rakad skalle (4 poäng)
-Icke.
"Nästan" rumsrena djur (5 poäng)
-Nej, nu är han så rumsren så.
Äter på McDonalds med hela familjen (5 poäng)
-Äter inte på McDonalds alls.
På festerna spelas Cascada och E-type (5 poäng)
-Skulle inte tro så.
Moped till tonåringarna (2 poäng)
-Har aldrig haft.
Husvagnssemester (3 poäng)
-Nej, vi tältade.
Shopping på Lidl, Netto eller annan lågprisbutik är standard (4 poäng)
-Hatar Lidl, Netto måste jag väl erkänna. 2 poäng.
Skinnväst/Jeansväst (5 poäng)
-Nej.
Radhus i rotebro / villa i ransäter eller ullered (5 poäng)
-Lägenhet på Norrmalm?
Utegrillkvällar på tomten (2 poäng)
-Njee, men om jag hade haft tomt och det hade varit sommar. Då hade jag haft det. 2 poäng.
Kamphund (3 poäng)
-Aldrig i livet.
Amfetaminmissbruk (2 poäng)
-Inte vad jag vet om.
Supafester varje helg (3 poäng)
-Hm, skyldig. 3 poäng.
Röstar inte (4 poäng)
-Det är en medborgares skyldighet!
Tittar på såpor/dokusåpor/amerikanska talk shows (4 poäng)
-Nope.
Socialbidragstagare/sjukpensionär (4 poäng)
-Nej.
Snusar (4 poäng)
-Nej.
EPA-traktor (5 poäng)
-Haha, absolut inte.
Dålig munhygien (5 poäng)
-Har aldrig haft ett hål.
Ölmage (4 poäng)
-Inte än, bara lite allmänt småfet.
Blekfet (5 poäng)
-Usch, det är jag väl inte?
Rasist/smygrasist/"patriot" (5 poäng)
-Nej.
Homofob (5 poäng)
-Inte direkt.
Ungdomarna hänger vid ica maxi eller korvkiosken (3 poäng)
-Föredetta östermalmskickers.3 poäng
Förakt för finkultur/intelligens (5 poäng)
-Älskar't
Kallar stockholmare för snobbar och nollåttor (4 poäng)
-Nej, jag kallar dom för fint folk.
Dålig stavning (4 poäng)
-Inte när jag bryr mig.

Över 30 poäng = WT

Jag fick 10. Pjuu, jag är ingen White trash.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-20 00:19:18

Oooh you thief!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela