Ida af Larsson

Long road to ruin

Publicerad 2007-12-09 14:56:06 i Life,

Det är bättre idag. Jag somnade vid åttahugget imorse, härligt. Men när jag väl somnade så somnade jag som en stock. Det var som att kroppen var helt slut.

Idag ska jag nog städa lägenheten och kanske försöka gå ut och springa lite. Fast det kommer jag ju inte göra iaf, jag är för lat.

Det vore ju roligt att gå ner lite grann i vikt. Och nu är jag jäkligt taggad. Ska nog satsa på det. Då kanske det är lättare att få jobb. Drömvikten är ner femton kilo men det kommer ju aldrig att hända. Nåja, jag siktar på tio iaf.

Nej, nu ska jag äta en näringsriktig lunch bestående av makaroner och köttfärsås sen sak ajg städa lägenheten och hoppas på att någon ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela