Ida af Larsson

Lördag

Publicerad 2007-12-01 14:43:19 i Life,

Såg nu att jag hade vunnit två av två fighter på facebook angående vem som var mest självsäker. Det måste betyda att jag iaf utstrålar lite självsäkerhet och det är mycket konstigt. Jag känner mig alltid helt malplacerad. Nåja det är väl ändå en relativt positiv sak.

Gårdagen -
Tog mig in tall stan vid halv tio iom att bussen var försenad men det gjorde inte så mycket. Jag gick och satte mig på en pub på möllan och spanade in folk. En syssla som är mycket underskattat. Efter ungefär en och en halv öl så fick jag sällskap vid bordet utan Jennie (36), Daniel(34) och Martin (42) en udda samling människor men fy fjutton så roligt. Det bjöds på gammeldansk (vilket jag aldrig mer tänker dricka) och öl och jag är ju inte den som tackar nej. Jennie fick en smärre chock när jag avslöjade att jag var 19 och inte runt 30 som hon trodde, hon sa dock att jag verkade så mogen att hon bara trodde att jag var en skitsnygg 30-åring och det var ju en trevlig komplimang.

Utav någon anledning så värmer komplimanger från tjejer mer än de från killar, är det bara jag?

Daniel och Jennie drog hem runt halv tolv och jag och Martin gav oss iväg till KB för att fortsätta kvällen. Shout out laoud spelade där och dom var... poppiga. Det dracks mer öl och snackades med skåningar hela kvällen. Alla är så stört trevliga! jag blir nästan galen på dom. Sen så skulle jag med en buss men gav mig av åt fel håll så jag knatade runt lite i centrala Malmö och lyckades med konstycket att urinera mitt i malmö helt själv. det tyckte jag var modigt gjort. Jag blev haffad av en snubbe som hade sett mig på puben tidigare under kvällen och dum som jag var så gav jag ut mitt nummer. Han ville att jag skulle följa med honom hem och sen så skulle han köra mig men så dum var jag inte igår. Det var väl inte så långt ifrån att jag hakade men då hade han behövt varit lite snyggare.

Jag missade självklart bussen och tog en taxi, efter ett litet tag visade det sig att taxichaffisen var hade bott i Finspång och då blev det självklart en massa snack om det. Han hade haft en flickvän i Svärtinge också. Så eftersom vi fick sådan fin kontakt där i taxin så behövde jag bara betala halvpris, det kan även haft något att göra med det faktum att han körde lite vilse också men ingen skada skedd.

Ikväll ska det festas igen men denna gång så är det Kevin och jag som ska göra stan osäker. Jag är taggad nått så förbaskat och jag är sugen på galenskaper. Det här är en kväll som jag gärna hade haft med mig Mats men jag tror nog att Kevin kommer fylla ut Matsrocken ganska så bra.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och komma fram till vad man ska ha på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela