Ida af Larsson

Mätt och glad.

Publicerad 2007-12-30 20:36:35 i Life,

Lindy: Jag hittar ingenstans man kan kommentera i din blogg men eftersom du tydligen har hittat till min tidigare så skriver jag det här istället.  Jag tror att den du menar är Tommy Skoglund, Mattes äldre bror. Kan det stämma? Annars så hade jag det väldigt roligt igår, även om att det här med att ha öppet till tre kändes lite väl överambitiöst.

Idag har jag varit i Hällestad och firat min mormor som fyllde 85, hon är gammal hon. Jag har lekt extremt mycket med Lukas, en femåring med energi som jag-vet-inte-vad.

Gårdagen:
Det började med att jag, KL, Wincent, Malin och Eriksson drog in till Norrköping för att äta finmat på Harrys och sedan åkte vi till världens bar och drack lite öl och diskuterade vilka strul vi hade gemensamt. Hehee, det var väldigt roligt och lärorikt. Sen så skjutsade jag och KL hem resterande passagerare och vi drog på biljakt. Vi följde efter en massa bilar och jagade dom, misstänker att vi skrämde skiten ur en gubbe som såg livrädd ut när vi följde efter honom två varv i en rondell. Lite senare blev det krogen och vi hittade en Mats och en Tommy som sjöng "underbar" karaoke. Kristallen stängde utav någon konstig anledning tre och då vankades det efterfest fest med Mats, Tommy och några mer grabbar. Det blev youtubetittande och mycket skratt. Jag fick även frågan "Ska vi hångla" men jag menade att man inte kan göra det efter en sådan förfrågan. Karln somnade precis efter det så det var nog ingen större fara skedd. KL och jag var även så snälla att vi skjutsade hem Emil när han hade slutat jobba, även om han var lite förvånad över att vi var vakna så sent/tidigt.

Morgondagen kommer att spenderas hemma hos Mamma med god mat och sedan kommer antagligen Isabel bort och firar in det nya året. Utgång på ettan är givet.

Kommentarer

Postat av: Lindy

Publicerad 2008-01-03 20:08:04

Hejsan nej jag vet. min blogg har vart lite smått cp sådär. men fixade det faktiskt idag :D lycklig. Bara så du vet ända sedan jag hittade din blogg har jag läst. tycker faktisgt att du är en bra skribent :)
Jo han var faktisgt väldigt söt :) har han ngn blogg eller så :P
har du msn?.
Ha det så bra "kusinen"
Kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela