Ida af Larsson

Mornmorn!

Publicerad 2007-12-19 13:38:46 i Life,

Som Flexnäs skulle ha sagt.

Gick och la mig vid halv tre, kvart i tre får jag ett sms från örebro där det står; "Vaken?". Orkade inte tala om för världen att jag ytterligare än natt inte lyckas somna som jag ska så jag struntade i det och la huvudet på kudden. Några minuter senare ramlar det in ett till sms där det står; "Kom hit. Jocke och dom kommer!" Det snurrade i mitt utmattade huvud och jag kunde inte alls få ut något logiskt ur smset. Efter ett tag insåg jag vad det var för namn i smset och flög upp för att meddela att nu jävlar var jag vaken. Ett telefonsamtal senare och jag var piggare än ett piggsvin. Men det blev inte någon Örebroresa klockan tre på natten och ingen Finspångsresa för vederbörande heller.

Nu messar Martinilina om juldagen. Funderar på om jag skulle bjuda in till brudfest med lite plockmat och sällskapspel? Vad säger ni, Martina, Helena, Malin, KL, Wincent, Isa och Erik?

Det jag har mest ångest över är vad jag ska ha på mig julafton/juldagen/nyår.
Men det är ett världsligt problem.

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2007-12-19 14:44:18

Ja, men absolut :P
Ska inte dricka så mycket nästa gång :P

Postat av: Wincent & KL

Publicerad 2007-12-19 16:12:19

Låter kalas bra för vår del. Bara inte jag (wincent) måste spela något lag-spel med erik. haha.

kolijox/ Emma och Emma men inte den sista emman.

Postat av: isabel

Publicerad 2007-12-19 18:23:33

ja jag är inte svår sådär. :)

Postat av: Martina

Publicerad 2007-12-19 22:32:33

Ja detta låter ju kanon, kommer bli hel najs ;D Paaarty!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela