Ida af Larsson

Mot Örebro mina mannar!

Publicerad 2007-12-12 16:43:31 i Life,

Stress, stress.

Idag blev det en fika med Emil på p2 och sedan var Malin här en sväng och bråkade med Harry. Vi har precis hämtat en bil för vi ska åka till örebro ikväll men först ska jag hem till Mamma och äta födelsedagsmat med en massa panschisar. Sen ska vi roadtrippa utav bara helvete och väl framme i Örebro vankas det partaj och utgång. det ska bli trevlig. Om vi hittar fram vill säga. Malin och jag kom på att ingen av oss hittar dit. Eller till örebro kommer vi men frågan är om vi når fram till KL. Aja.

Nu ska jag duscha och sedan stressa mig vidare.

Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela