Ida af Larsson

Nu är det måndag.

Publicerad 2007-12-03 00:14:17 i Life,

"Jag ska bli världens bästa tjej" - Malin V, på fullt allvar.

Pratade med malin nyss och vi är båda två glada över att den andra är arbetslös, då slipper man känna sig så ensam. Jag ska även kolla upp om man kan söka till något BigBrother för vi kom fram till att vi skulle ha ett Finspångsgäng i en dokusåpa.

Nu har jag slutat röka, igen. Nåja, jag har ju varit rökfri i en halvdag eller nått och det är inte så pjåkig. Vi får se hur det går, men jag har tron.

Vad händer i veckan då? Jag ska;
träffa råbärt
träffa isa
träffa emil
träffa malin
tvätta
storhandla mat
träna
käka mat på ettan med lill-erik
försöka hålla mig rökfri
söka jobb
sova i min underbara säng
gosa med katten
äta julbord
knata in med uppsägningen till Vallonbygden.


Det ska bli skönt att ha en del att göra men efter helgen kommer jag säkert att vilja fly fältet igen.

Nu flyr jag datorn för jag är alldeles för kissnödig.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-03 14:01:08

varför ska du säga upp lägenheten? vart ska du flytta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela