Ida af Larsson

Nyår, urk.

Publicerad 2007-12-29 12:54:14 i Life,

Nyår, nyår, nyår. Kan inte folk prata om något annat? Typ armbågar eller nått.
Tack Wincensio för ditt erbjudande om bojkottning av nyåret men jag tror att jag skulle få för stor ångest om jag bara gjorde så men du är mer än välkommen att följa med hem till mamma, kolla på film och spela spel. Vi kanske kan åka pulka om det är snö också, eller det kan vi väl göra ändå.

Inatt har min katt;
Suttit på cdspelaren så att rewind på kassettbandgrejen gick på = ett olidligt högt ljud.
Slängt ner en porslinskula från två meters  höjd och puttat den fram och tillbaka över golvet.
Vält min julgran och ätit upp mina kulor.
Ätit upp flera meter serpentiner.
Haft ner en tung bok från byrån, tio centimter från mitt huvudet.
Bråkat ljudligt med mina skor i hallen.
Dragit klorna mot ett målat skåp vilket låter lite som en gaffel mot en griffeltavla.
Slagits med Marilyn.
Antagligen gjort allt detta pga sockerchock då jag hittade två mazariner halvt uppätna på golvet.

Vad händer idag då? Jag är sugen på filmkväll men det blir väl inget.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2007-12-29 13:06:26

hej på dig =)

hoppas du haft en bra jul och att det nya året
bjuder på det du önskar. jag vill tipsa dig om
en sida som heter gratisbio. där samlar du poäng
genom att bli medlem på olika sidor, du får en
massa erbjudanden på olika saker. inte nog med det
så får du även biobiljetter för de poäng du har
tjänat, och vill du slå på stort kan du även få
presentkort på tex kicks, hm, stadium, du kan även
samla poäng till present kort på en modell dag för
dig själv. det enda du behöver göra är att bli
medlem, allting är gratis och kostar ingenting.

visst kan det vara svårt och tro på jag trodde inte
heller förrens nu när jag sitter med present kort
på kicks för 1200 kronor och 4 biobiljetter.

klicka dig in på länken här nedan och bli medlem
anger du mig om värvare ger jag dig redan 75 poäng
fyll då i på värvare ; uniqa

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra dag och lycka till !

Postat av: Wincensio

Publicerad 2007-12-29 17:02:29

Det var så lite så, jag bojkottar totalt. Har redan bestämt mig för att vara hemma och kolla film och så. Men tack för ditt erbjudande också.. vi får se lite hur det blir..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela