Ida af Larsson

På väg hem till Finspång.

Publicerad 2007-12-03 17:00:59 i Life,

Hanna; varför ska du säga upp lägenheten? vart ska du flytta?

Jadu, jag har sagt upp lägenheten för att jag inte kan stanna i Finspång längre. Jag håller på att bli galen (om jag inte redan är det). Jag vet inte vart det bär av men jag har sagt att det i vilket fall som helst blir utanför östergötland. Men förhoppningsvis till Sthlm eller Malmö.

Alla är självklart välkommna att hälsa på när flytten görs och vart det än blir. Eller det är ett måste.

Jag saknar min säng väldigt mycket faktiskt. jag har knappt varit hemma på tre veckor och det gör att jag längtar efter mina egna kuddar. Men det första jag måste göra när jag kommer hem det är att bädda rent i min säng. *suck*. sen så ska jag sätta igång med att laga mat för Emil kommer förbi efter jobbet och så ska vi äta tacos och glutta film. Hm, jag tror att det är snart två veckor sedan jag träffade honom.

Foo Fighters - Long time to ruin. En väldigt bra, soft låt.

Imorse blev det frukost hos Kevin och sedan matning av ormarna. Det var roligt men inte lika spännande som jag hade hoppats på. Dom var tydligen inte så jäkla sugna på döda råttor. Jag anklagar dom inte, det såg i så värst aptitligt ut.

Jaha, nu fick jag tydligen en släng av "måste-ha-nintendo-musik-begäret".

Nu måste man börja skriva en önskelista också. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela