Ida af Larsson

Tisdag?

Publicerad 2007-12-04 13:38:58 i Life,

Indifference is killing me.

Det som känns jobbigast att flytta ifrån är fotbollen. Jag har ju verkligen tänk att lägga ner energi på det nu (från och med imorn).

Min kära mor har lyckats övertala mig till att ha ett jobb innnan jag säger upp lägenheten så jag får "säga upp uppsägningen" och hoppas på att en ny kommer att göras nästa månad. Jaha, det var värst vad man stod upp för sig själv. Jag kanske är en hycklare?

Egentligen borde jag blogga om det bara för att vara elak, men det gör jag inte. Jag tror inte att du förstår vad det var du skrev som blev så himla fel och om jag känner dig rätt så kommer du inte att bry dig om det heller. Vad dum jag känner mig nu när jag trodde på en bättre du.

Ska nog knata iväg till arken och köpa kattmat och ett nytt koppel. Det gamla kopplet köptes när Harry var några veckor och tydligen ska ju han växa upp och bli en helt gigantisk katt så ny måste jag köpa ett nytt.

Sitter och kollar på idolauditions, ibland så gör det ont i kroppen när dom gör bort sig.

Jaha, frukost då?

idag tänkte jag slappa och imorgon ska jag ta mig faan börja sysselsätta mig så till den milda grad att jag lyckas bränna ut mig på att vara arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela