Ida af Larsson

Touch me -

Publicerad 2007-12-01 18:18:57 i Life,

-Weeping willows 
"Real life happens on tv"

Nästan klar för utgång. Är lite osäker på kläderna i denna stad men vadå, jag brukar ju vara lustigt klädd så varför ändra det för att man är i malmö? Sminket är nog också i djärvaste laget... Hm, ska nog göra några småförändringar.

Message in a bottle - The police

Lill-Erik ska säga upp sin lägenhet och flytta med mig. Men hon vill absolut till Malmö för hon tror att det finns mest hiphoppare här. Dock har jag förbjudit henne att ta med sig sin hund. Fär det första så tål jag faktiskt inte hundar och för det andra så är dom fula och luktar. Ojoj, hund vs. katt diskussionen har man haft flertalet gånger.

Jag har en gigantiskt begär efter guitarhero, varför finns inte det i denna lägenhet? Då vet jag vad jag hade sysslat med om dagarna. Men det har faktiskt varit väldigt skönt att bara ligga still och skita i allt.

Varför kan inte någon viktigt person läsa denna blogg, inse att jag är en fantastisk skribent och ge mig i uppdrag att skriva om staden jag bor i och livet jag lever? Det får gärna ingå gratis boende i valfri storstad.

Nej, nu ska jag återgå till tvn.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-12-01 19:57:28

I will miss you...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela