Ida af Larsson

Det luktar sommar

Publicerad 2007-06-12 17:30:41 i Life,

Det lukatar sommar när det regnar ute. Det lktar mycket gott men det är inte så roligt att det faktiskt regnar. Jag hoppas på att det går över snart.

Martina; helt klart! Fredag kanske?

Nu ska jag fortsätta förberade kvällens måltid, vilket kommet att bestå utav grillspett pch chokladdoppade jordgubbar till efterrätt. Men inte hekdoppade som jag och martina fick i crilles stuga. Det var asgulligt men lite kladdigt att äta. :)

Nu ska jag mixa lite sallad.

Jo, jag har slutat rökt. Eller dragit ner på det. Rejält.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2007-06-12 18:53:55

Yeaah, fredag blir bra, jag har all tid i världen du vet ;] hehe.
Hoppas maten o jordgubbarna blev bra sen =) Grattis till halvåret med förresten :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela