Ida af Larsson

Årsboken

Publicerad 2007-05-30 15:27:58 i Life,

Idag kom årsboken så vi har suttit och sålt den hela dagen. Vi ska sälja imorn och på Fredag och sedan är den förhoppningsvis slut.. Vi fick slut på 69 böcker idag och det på typ fem timmar så vi bör sälja slut på alla på Fredag, om ni treorna behagar komma till skolan vilket det inte verkade som idag.
 
Veckan:
Onsdag - plugga franska som en gris
Torsdag - sälja årsboken åka till stan, partaja
Fredag - mösspåtagning! Partaj?
Lördag - Klasspartaj?
Söndag - Partaj?

Guäck, franskaplugg idag. Sen är allting klart. Men jag har ganska mycket att öva på i franskan så vi får se hur roligt jag kommer ha det ikväll.
Idag så slutar jag fem och sedan ska jag hem och laga mat och fixa tvätt och vid tio så börjar Emil att jobba igen så den karln kommer jag inte att se särskilt mycket. Aja, jag älskar honom ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela