Ida af Larsson

Betygssnack

Publicerad 2007-05-22 12:07:03 i Life,

17.74 så låter min summa utav gymnasiebetyget än så länge. Jag hade hoppats på att komma över 18 men vi får se hur det blir med den saken. Det är ju några betyg som jag inte vet om jag får VG eller MVG i. VG drar ner snittet och MVG höjer, ja om ni nu inte kunde tänka ut det själv. 12 VG och 12 MVG är resultat  men vi hoppas på 8 MVG och 1 VG till.

Nej, nu ska jag skriva klart min bokanalys och sedan så har jag bara franskaprovet att skriva den här veckan. Så gudomligt skönt!

När jag har gjort mitt franskaprov ska jag sätta mig i en dunge och dricka en öl för att fira att jag inte behöver oroa mig mer för prov och uppsatser på iaf ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela