Ida af Larsson

Booring

Publicerad 2007-05-12 01:35:25 i Life,

Jag sitter här i våran lägenhet och gör inte ett dugg. Emil, Ellen och Richard är ute på kristallen men jag ville inte följa med, jag orkar inte.
Dels för att jag inte har den fysiska orken och dels för att jag inte orkar med psykiskt.
Det har gått alldeles för lång tid med denna neråt period så jag var på ungdomshälsan idag och pratade om vad vi ska göra åt det. Det blev väl inte så mycket sagt, vi diskuterade mest min besatthet av att söka på saker på internet.
Just nu så har jag en period där jag söker på försvunnen människor och då mest barn och ungdomar. Det är svårt att hitta svenska sådana sidor men amerikanska sidor finns det gott om. Innan jag åkte till Belgien var jag insnöad på Columbinemassakern så jag kan ta mig sjutton allt om det nu.

Något som kanske är lustigt och ganksa makabert är att jag för tillfället även kollar mycket på unidentified persons sidor, dvs döda människor som man inte vet vilka de är. Mycket tragisk. Jag vet inte varför jag gör det men på något sätt så kanaliserar jag mitt dåliga mående på det.

Ajaa. Nu börjar jag bli hungrig så jag ska nog ta mig en panpizza. En mycket underskattad maträtt måste jag säga.

Det är inte något som vill åta sig att fixa min blogg? Jag är helt sjukt dålig på det. Den som kan göra det kan få en uppsats skriven om Columbinemassakern om den vill. :D Jag är helt sjukt bra på att hitta saker på internet men att dona med sidor så att de blir snygga är inte min grej.

Sov gott sverige och dröm inga mardrömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela