Ida af Larsson

I skolan

Publicerad 2007-05-08 12:22:03 i Life,


Saker att klara av i skolan innan 25 maj:
Ett svenskatal
En religionsuppsatts om Jungfru Maria
En filosofiuppsatts, valfritt ämne.
En bokanalys, kultur.
Årsboken
En Filosofi uppsatts om meningen med livet.
En halv plansch till religionen, människovärlden Kelter
Nationella, matte c + extra uppgifter
Ett franskaprov
Jox till UKP
En psykologiuppsatts
Plus lite annat smått och gott.

Pjuu, en av sakerna gjorda iaf.
 
Jo, både Emils och min dator som vi har hemma hos oss har gått sönder vilket gör att jag inte kan jobba hemma över huvud taget. JÄTTEKUL. Jag kommer go insane om allt som fanns på datornerna har försvunnit, dvs. en jäkla massa bilder, musik och skolsaker.

Igår så städade jag och Emil, det gick förvånansvärt bra. Det var nog första gången som jag har städat i nya lägenheten. Men nu så är det fint. Vi såg även på filmen, little miss Sunshine vilket var en mycket bra film. Rekomenderas till människor med någorlunda intelligens och ett hjärta.  

Hanna: Jag får skicka bildera så fort datorerna funkar igen. (hoppas, hoppas.)

Nej, jag kanske skulle fortsätta skirva skolarbete då jag inte kan jobba hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela