Ida af Larsson

Jahaaja.

Publicerad 2007-05-12 02:08:44 i Life,

Utmanad av: Emil
Sex sanningar/egendomliga saker om mig:


1. Jag har under en kort period för länge sedna dyrkat neonrosa

2. Mina tår ser, under ifrån, ut som färskpotatisar.

3. Jag är mörkrädd.

4. Jag sover, när Emil inte ligger i sängen, med min nalle som rätt och slätt heter Nalle.

5.  Jag grät en jul för att vi skulle kasta ut julgranen och jag tyckte synd om den.

6. Jag är omvänt hypokondrisk. Jag tror att jag har cancer men vet att jag är hypokondrisk vilken antagligen kommer att sluta med att jag dör för att jag itne söker läkarvård i tid.


Jag utmanar nu: Martina, Emma R, Helena, Tomi och Tomten.


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Den som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin dagbok och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer den personen fem nya personer och gör en lista av deras
namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta
dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen dagbok för mer information

Kommentarer

Postat av: Tomi

Publicerad 2007-05-29 14:28:45

Antar din utmaning.. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela