Ida af Larsson

Jäkla modebloggar.

Publicerad 2007-05-16 23:54:33 i Life,

Jag tänkte att jag skulle kolla in livet på andra bloggar än bara Finspångsbloggar (vilket är de som jag orkar läsa) så sagt och gjort, jag gick igenom "mest aktiva" och jäklar så uttråkad jag blev. Varenda bloggusling handlade om mode och jag är så jäkla trött på modebloggar. Vad hände med att vara normalt tråkig i sin blogg och inte anstränga sig så jävla hårt för att lägga upp "dagens outfit" och "modetips". Bluää, våga vara tråkiga!

Om man skulle försöka sig på att ordna om bloggen? Jag har aldrig gjort något sådant tidigare så det kommer antagligen gå käpp rätt åt helvete. (Ett utav min favorituttryck.) Men den som lever får så.

Vi hörs säkert snart, för jag är övertrött.

Kommentarer

Postat av: Mli

Publicerad 2007-05-16 23:57:56

Haha jag tycker inte heller om modebloggar och måste helt och hållet hålla med dig! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-05-16 23:58:54

HA! Håller med. Och speciellt när de som bloggar om mode inte egentligen har någon koll.

Postat av: Björn

Publicerad 2007-05-16 23:59:55

Hej! Enig! Det är alldeles för uniforma bloggar på topplistan! Ner med modebloggarna och in med lite mera diversitet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela