Ida af Larsson

Knökstressad

Publicerad 2007-05-11 12:28:01 i Life,

Har jobbat med årsboken hela morgonen och nu börjar den anta sin slutgiltiga form. Visserligen är det mycket kvar att göra men jag försöker att bortse från det. Jag har gått igenom alla klasser som har lämnat in och tagit fram tio citat, tio stordåd och ett hedersutnämnande. Jag ger er inga smakprov. Men det är smaskigt kan jag lova.

Nu så ska jag springa iväg och få mig någonting i magen och sedan ska vi till kommunen för att snacka om ungdomenshus. Sedan ska jag inte göra ett jäkla skit. Joo, jag ska fixa framsida, baksida och inledning till årsboken. Men det är bara roliga saker så det gör mig inget.

Nej, lite mat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela