Ida af Larsson

Maundaug

Publicerad 2007-05-21 21:33:46 i Life,

Trevlig helg, det festades både fredag och lördag. I fredags så begavs sig jag, Emil, Ellen och Richard in till stan efter mycket om och men. Vi kom fram vid ett så det fanns inte så mycket att välja på så vi gick till Sveaskeppet och drev med en okänd chilenare. Mycket roligt, sedan så blev det kebabkäk och häng i en park där Ellen nästan höll på att ryka för fylla. Haha, man sak inte lägga sig bland blommorna i en park när snuten står runt hörnet. När vi kom hem (vid kvart över fyra) började vi spela fotboll här utanför och vi levde loppan tills alla föll ihop i en hög och konstaterade att det var mycket som snurrade.

I lördags var vi hos Linda och Jonas och grillade och jag lyckades supa ner alla tack vare det älskade kortspelet Mullimull. Vi gick senare ut i Finspång och busade runt på Kristallen och Ettan, på ettan fanns det väl människor (läs ett gammalt ex) som man kanske inte ville träffa men det gick kanon ändå. Nästan jävligt bra kan man säga. Moahahaa. Jag träffade även en efterlängtad Arash som fyllespatserade runt på centrum med trevliga och fylleglada vänner.

I like being me right now.

Idag har jag kollat in första exemplaret av årsboken på Anjo, visserligen bara i pappresform men det blir säkert vackert. Förhoppningsvis så kommer vi att börja sälja den på onsdag och då för den ypperliga summan av ett hundra riksdaler.

Nu ska jag busa med Emil och titta på Magnus Betnér uncut.

Men, men, men, men,  manly men, wohooho hohooo hoooo.

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2007-05-22 11:57:50

på onsdag? ooh! såja! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela