Ida af Larsson

Mosherojne

Publicerad 2007-05-09 22:30:28 i Life,

Saker att klara av i skolan innan 25 maj:
Ett svenskatal
En religionsuppsats om Jungfru Maria
En filosofiuppsats, valfritt ämne.
En bokanalys, kultur.
Årsboken
En Filosofi uppsats om meningen med livet.
En halv plansch till religionen, människovärlden Kelter
Nationella, matte c
+ extra uppgifter
Ett franskaprov
124 franska glosor
Jox till UKP
En psykologiuppsats
En psykologianalys, Gökboet.
Plus lite annat smått och gott.

Ännu lite mer klart, underbart!

Datorn är igång nu men allt som fanns på datorn tidigare är försvunnet. Det är bilderna som jag sörjer mest. Jag ska försöka ta alla som jag har i bilddagboken och skicka iväg dem så att jag kan få dem på riktigt papper. Dock påstår Martina att det inte går att få ut bilderna när man tar dem från bilddagboken men jag sku sjuttsingen lyckas. Annars jäklar.

Nej, nu ska jag ladde upp lite belgien bilder i bilddagboken. sådäså.

Btw, Emil är för jäkla het alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela