Ida af Larsson

Nombär thoo

Publicerad 2007-05-16 23:20:54 i Life,

Urghlä!

Jag är trött men pigg - great.

Idag så har jag varit i min kära skola och pulat runt. Sedan så åkte jag hem för att plugga och efter att jag ahde varit jätteduktig så åkte Emil och jag ut och fiskade. Jag fick ingen firre men någon vacker dag så ska jag håva in den största fisken ni har sett. Emil fick en firre men den var så liten att man knappt såg den.
Jo, jag fick napp men det bestod utav lite sjögräs och ett träd efter ett lite felbedömt kast... Man kan inte vara bäst på allt.

Jag älskar scrubs, det är sjukt bra.

Nu ska jag googla på konstiga saker och försöka hitta en snygg frisyr som jag ska införskaffa mig efter studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela