Ida af Larsson

Öldrickeri

Publicerad 2007-05-18 22:37:10 i Life,

Det bidde inget pluggande, och nu sitter man här som vanligt och dricker öl. Men, men gott är det ju.

Jag köpte presenter till Emil när vi var i stan, två kallingar och ett par solglasögon. Han var visserligen med när jag köpte dem men det blev vackert inslaget iaf. Jag kan vara snäll om jag vill. Vi cruisade runt lite i staden med musik på högsta volym och svängde in på "bauhaus-området", där hittade jag världens bästa butik som jag nu har önskat mig presentkort på till studenten. Där inhandlades det tre travlor utav bästa kvalitet (99 spänn styck men jäklar så fina de va).

Nu väntar vi på Richard och Ellen och sedan ska vi åka in till Norrköping och festa för en gångs skull. Vart det tar vägen där inne vet jag inte men kul ska vi ha det.

SMK rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela