Ida af Larsson

Pjuu

Publicerad 2007-05-31 01:47:25 i Life,

Nu har jag varit på ettan en sväng och sedan på SAPA och pussats genom grinden med Emil. Det är antagligen det som jag kommer göra i sommar när han jobbar natt.
Och jag har cyklat fram och tillbaka! Emil lagade min cykel häromdagen så idag cyklade jag för första gången på ett halv år. Jag var lite rädd för att jag kom inte ihåg hur man cyklade först och jag var inte riktigt van vid att det går så fort men fy sjutton vad jag älskar att cykla. Det är mycket bättre än att promenera.

Nej, nu ska jag titta på Simpsons innan jag sover och snart gå upp för att äta Annas hembakta scones. Jag är mycket nyfiken på om dom kommer att vara goda eller gudomliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela