Ida af Larsson

Saftkris

Publicerad 2007-05-18 12:07:57 i Life,

Saften som jag fick av mormor håller på att ta slut, det betyder att jag måste åka dit och kidnappa en flaska till. Min mormor är kung på att göra saft.

I gårkväll låg Emil och jag och tittade på tv efter att vi i flertalet timmar försökt få upp en lampa... Det gick tillsut och senare idag ska jag försöka få upp alla foton som ska upp på väggen. Det kommer att bli apfint, jag får ta ett kort sedan och visa er.

Nu ska jag (som vanligt) plugga lite granna och försöka bli klar med den förbaskade bokanalysen som ska in nästa vecka, efter det så har jag bara franskaprovet som jag måste plugga till. Dock är det det svåraste men ändå.

Party ikväll måhända? Jag är sugen på att åka till stan, tänk då inte otten för på den köttmarkanden kommer jag aldrig sätta min fot igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela