Ida af Larsson

Sing a long

Publicerad 2007-05-13 17:28:03 i Life,

Jag sitter och ser på sing a long medan Emil är iväg och inhandlar kvällens mat. Chips och dipp. Jag behöver inte vara snygg, jag har en karl. Haha, det är mitt motto när det gäller skräpmat och iordninggörande på vardagar/helger. Ett jäkligt skönt motto måste jag säga.

Vad har hänt idag då? Inte ett skit, legat hemma, snörvlat och segat. Jag tog på min kläder för en kvart sedan så det förklarar väl hur aktiv jag har varit.

Igår så såg vi på esc hos Mike och sedan gick vi ut på kristallen, jag drack alkoholfri cider och var chaufför. På kristallen hittade jag Helena och Wincent och vi sprang runt och var allmänt nyktra men antagligen de mest flumma på hela kristallen. Sedan åkte jag, Emil, Ellen och Richard ut till Mäseln och eldade upp "trähärket". Det var det

Nu skall det skrivas till årsboken, ha det gött.

Emil - Hahaa, esc?
Jag - Ja, det förkortas så.
Emil - (efter mycket tänkande) Är det det som kommer om man trycker på den här knappen? (pekar på escape-knappen, esc.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela