Ida af Larsson

Snart är det natt

Publicerad 2007-05-14 22:47:00 i Life,

Idag har det varit en mycket lång dag. Först så hade jag ställt klockan fel vilket resulterade i att jag inta hann plugga franska som jag hade tänkt. Sen så genomled jag en relativt seg och tråkig skoldag och sedan satt vi i redax och jobbad med årsboken fram till sex. Uäck. Efter det hämtade jag mat på perfekt och åkte hem, för att sätta igång med franskan direkt. Jag slutade med det för en timme sedan ungefär. Jag är inte klar med det men jag orkar inte mer. Nu ska jag ha lite Idatid med datorn. Emil har gått och lagt sig, han är helt död på måndagar. Inte så konstigt kanske.

Emil och jag har snart varit ihop i ett halv år fast det känns som om vi har varit tillsammans i typ fem år.

Nu ska jag ut i cyberspace och surfa runt.
Ha det.

Kommentarer

Postat av: Tomi

Publicerad 2007-05-15 01:23:58

Hör av mig nån dag i veckan då. :)
Dressera Pucko? Nog lättare o få en morot o sitta fint än o dressera det aset..

Postat av: Tomi

Publicerad 2007-05-15 01:25:49

Ja jag hör av min nån dag i veckan då. :)
Dressera Pucko? Det är nog lättare o få en morot att hämta tidningen än o dressera det aset..

Postat av: Tomi

Publicerad 2007-05-15 01:27:32

Ena stunden står det inget, andra stunden har man skrivit 2 ggr.. Finnar o internet..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela