Ida af Larsson

Sunshine

Publicerad 2007-05-29 11:03:38 i Life,

Hallå min kära blogg.

Idag har jag varit en sväng i skolan för att ta bort några betyg från slutbetyget för att jag ska få högre snitt sen så gick jag hem och gjorde frukost på sängen till Emil. Han fick kaffe, en macka med ölkorv och oliver, fyra toffifee och ett äpple. Han har tjat om äpplen i några dagar så jag gick till b-hallen och köpte några.

Nu så har jag en lng håltimme. Klockan ett ska jag vara på ungdomshälsan för ett möte med Jenny och klockan halv fyra har jag lektion igen.

Jag tar Hanna på orden och ska lägga in lite bilder i bilddagboken så ni får kolla in där om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela