Ida af Larsson

Synd

Publicerad 2007-05-28 12:33:57 i Life,

Jag har syndat....

....jag har inte skrivit blogg på flera dagar. SKäms på mig.

Hahaa, Tomi, det du skrev betyder ungefär att du älskar mig och att du vill leva ditt liv med dig så njeee, det var inte riktigt rätt. Men ändå ganska fint sagt. :)

MVG i religion b och franska, VG i sv c och det var alla min betyg det.
Slutsumman hamnar på 17.79 men jag ska göra särskilda prövningar i några ämnen.
Nu har jag matte, so long.

Just det, jag har ju fyllt i tatueringen! Så nu är den klar, sex timmar tog det allt som allt.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2007-05-28 20:02:54

ja du bloggar för lite, och du bilddagbokar för lite. skärp dig va

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela