Ida af Larsson

Teejsdaug

Publicerad 2007-05-22 09:47:04 i Life,

MVG i filosofi, wohoo! Det är inte varje dag man får så mycket beröm utav en lärare. "...Du tänker precis som en filosof och skulle jag inte veta att det var du som hade skrivit det så hade jag trott att det var en känd filosofs verk..." Hahaa, man kanske skulle satsa på det  yrket (yrke?).

Ann-Cathrine vägrar tala om för mig om jag har fått G eller VG i matte C, jag hoppas såklart på VG men man vet aldrig med henne. Hon kan vara slug som en orm. Men jag får försöka att inte tänka på det för jag kan inte göra ett skvatt åt det nu iaf.

Nu ska jag pula lite med bokanalysen till kulturen som ska in idag.
Just, det jag måste prata om religionen med Niklas.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela