Ida af Larsson

Aldrig mer

Publicerad 2007-10-14 16:58:19 i Life,

Jag ska aldrig mer dricka alkohol. Det blev alldeles för mycket igår, jag och Erik misstänker att ¨vi blev nerdrogade av strippan. Jag minns ingenting efter strippan. Det är svart. Sen så börjar minnena vid grillenkön igen. Läskigt det där.  Extrem ångest över gårdagen iom minnesförlusten. Vill bara gräva ett stort hål och krypa ner i och komma fram när alla har glömt bort mig.

Jag har inga cigg heller min det smakar som att jag rökte upp en hel limpa igår så jag har nog nikotin i kroppen för en hel vecka. Funderar på om jag skulle sluta röka nu. Vi får se. Just nu är det inte så lockande att fortsätta.

Jag har blåmärken över hela kroppen som jag inte har en aning om vart dom kommer ifrån.

Mm, carrie badar, funderar på att göra samma sak. fast inte tvätta bort blod utan gårdagen.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2007-10-14 17:16:24

Undrar om någon som sagt "aldrig mer" faktiskt klarat av det.. Lycka till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela