Ida af Larsson

Att göra en pudel.

Publicerad 2007-10-07 14:54:04 i Life,

Jag sitter och söker jobb när jag sitter på jobbet, vilken kaos. Jag försöker hitta dagtidsjobb så att jag kan kombinera två jobb. Jag menar, jag jobbar ju inte tillräckligt mycket nu.

Dagen:
Jobba fram till sex.
Åka och inhandla chips och cola samt andra livsviktiga saker.
Brumma hem och hårdstäda fram till halv nio.
Vid halv nio, börja göra iordning för tv-tittande (dra ut bäddsoffan, slänga alla kuddar och filtar jag har där, ställa chips och cola på armslångt avstånd, släcka ner, göra ett hål i kuddhögen.)
Klockan 20.59, placera mig i "kuddhögshålet".
Klockan 21.00 titta på fyran och se the 51's state och inte röra på mig mer än till toan då colan har gjort mig kissnödig.
Later - Sova som en gris i en nybäddad säng.

Nummer sju får visst vänta en helg. Ja, jag säger då det.

Nej, nu msntrackar Hanna mig för att jag inte jobbar så jag får väl göra det.

Just det, var på the Hub caps igår och blev upptvingad att dansa. Det kan ha varit ett utav de mest ångestladdade ögonblicken i mitt liv.
Memo to self; Lära sig dansa innan nästa rockabillykonsert annars gipsa benet i förebyggande sysfte innan konsert.

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela