Ida af Larsson

Efterfest

Publicerad 2007-10-31 04:01:00 i Life,

Ja, varför inte gå på en efterfest på en tisdag?

Isa; Det var inte biljard, det var dart faktiskt. ;D

Erhm, ja vad ska man säga. Livet är härligt när det finns alkohol med i bilden. Jag orkar nte med att skriva något intressant inlägg. ag säger bara att jag är jävligt onykter och vet inte riktigt varför jag är det i Falla en tisdagsnatt. Men det är jag.

Hoppas att datorn snart är klar för jaklara det inte mycket längr utan dator. Nu ska jag sluta och förska leka lite social istället.

Btw, ni är mycket dåliga på att kommentera.

Ursäkta stavningen opm det är fel men vem orkar rätta när man ser suddigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela