Ida af Larsson

I don't drinc your lemonade!

Publicerad 2007-10-10 23:44:56 i Life,

Guuud vad segt internet ska vara! Jag försöker att ladda upp bilder på bilddagboken (wackyme) men det går fruktansvärt segt, nu har jag nästan laddat upp typ tio bilder på en halvtimme. Ja, bilder är på väg i alla fall. Jag vet att det är några som har väntat på dem.

Idag har jag stressat runt som en gris runt lucia och träffat en hel del nära och kära. Klockan 10 imorse (huvaligen, var jag uppe så tidigt?) åkte jag in till stan och träffade Mette och Marre för fika (frukost) och skitsnack sedan så gick jag och Mette en sväng på stan för att köpta kläder till helgen.

Det inhandlades en kanongrön tröjklänning som kommer att matchas med rött/svart (hahaa, jag kan också vara så där modetråkig som ta mig f**n varenda jäkel är här ).

Vi rusade sedan vidare till kontoret där jag hängde lite och fick mitt arbetsgivarintyg samt rövslickeri. Jag tog mig sedan till Skarphagen för prat, kedjerökning och äppelpaj hos Mette med tillhörande pojkväns mormor (?).

In mot Finspång och plocka upp Isabel och fika på p2. Det blev en snabbfika för sedan vankades det käk med Emil på purrfect och analyserande av olika krångliga saker i livet. Jag har kommit fram till att jag har hans ANALysator, han väljer att kalla mig för analytiker men jag håller inte med.

Hem vid halv åtta snåret och hittade en Peter helt oväntat (njae) på parkeringen så vi knatade upp till mig och jag förvandlades genast till en internetberoende grönsak med en socialkompetens som får apati att verka utmattande. Jag har inte lämnat min plats framför datorn men Peter har lämnat lägenheten, jag var visst inte så rolig som han förväntade sig.

Så här sitter jag, ensam och jävlig. Harry har tokryck så han går det inte att prata med. Det hade det väl inte gått annars heller men det känns bättre att skylla på att han har tokryck och inte komma ihåg att det inte finns någon i  lägenheten som man kan prata med. Äsch, jag är rätt nöjd med det också. Nu kan jag göra vilka kroppsljud jag vill utan att titta runt omkring och undra om någon hörde.

The killers - When you were young. Äckligt bra.

Oj, jag blev karatehungrig. Dags att fylla på lite energi tror jag.
Återkommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela