Ida af Larsson

I have a bang.

Publicerad 2007-10-16 19:05:53 i Life,

Nyklippt och fin, fem timmar fick jag genomlida i stolen. Det tär på rumpan kan jag säga. Så nu har jag lugg, kort klippt på ena sidan och svart/rött/grönt/lila i håret. Känns väldigt kontigt men lugg men tanke på att jag inte har haft det på några år men det är roligt för jag känner inte riktigt igen mig själv spegeln. Aja, ni får väl se själv någon dag.

Vad annars? Inte så mycket nytt, dagen flög bara iväg. Efter klippningen så var jag och Emil på babylon och käkade men annars ingenting.

Jag tror att Harry gillar mitt hår för att han står och slickar det i topparna. Hm, eller så gillar han hårprodukterna.
Jag har helt enkelt en konstig katt.

Kan ingen underhålla mig? jag har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela