Ida af Larsson

I Svartinge

Publicerad 2007-10-26 15:06:01 i Life,

Hallå där.

Nu sitter jag hos Isa och har snott datorn lite för att blogga. Men det var faktiskt hennes idé. Åkte ut hit för att träffa en kille som jag träffade i turkiet förra året men dom var visst inte hemma nu. Han gör lumpen med Isas bror, världen är fruktansvärt liten ibland.

Hemmåtfärd snart och göra sig iordning inför kvällen. Det är fotbollsavslutning och trekamp (kägel, minigolf och något mer). Efter det så blir det  att supa till lite och sedan utgång med  världens bästa Helena. Och imorgon så är det dubbeldans! Härligt. Min favoritutgångskväll i Finspång.

Nu ska jag mucka lite med en ko som står här.

Datorn är inlämnad så snart kanske bloggen börjar uppdateras som den ska och inte bara när man kan sno åt sig datortid hos kompisar.

Hade.

Kommentarer

Postat av: isabel

Publicerad 2007-10-26 17:12:16

kägel, minigolf och biljard! ;)

Postat av: Martina

Publicerad 2007-10-26 17:16:38

Ja guud va världen är lite, du får gärna hälsa han från mig om du nu träffar han :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela