Ida af Larsson

I've had it with this game.

Publicerad 2007-10-19 14:11:18 i Life,

Kom hem vid fem i natt. Satt och spelade wii och drack  lite alkoholhaltiga drycker hos John. Mycket trevligt och jag var överraskande bra på bowling, fem strike på rad. Det gör jag inte om i verkligheten.

Blev väckt vid tio och fick lite mer jobbtider. Det är typ en dag i veckan... Det betalar inga räkningar men det är bättre än ingenting alls. Måste skriva ett personligt brev som jag kan skicka ut till övriga förskolor/skolor så att man kanske kan få mera vick. Idag jobbar jag 16-21 och det blir en lugn kväll. Nåja, jag tänker ju inte sitta hemma.

Helena och jag hade en diskussion om hur många gånger man egentligen kissar på en dag. Hon ville att jag skulle skriva ner hur många gånger jag kissar per dag i bloggen under en vecka så man kan räkna ut genomsnittet. Jag vet inte riktigt det jag, det känns som att det är total överflödig information.

Jag hade världens hetaste sexdröm inatt, huvudpersonerna var jag och Mikael Persbrandt. Ojoj, jag självantänder nästan av skam när jag tänker på det. Jag skulle inte direkt ha något emot om det var på riktigt. Blev sur när jag vaknade för att det bara låg en Harry i sängen. Så kan det gå. Undrar vad drömmen betyder? Kanske en sanndröm.

Nej, nu ska jag göra mig iordning och laga lite mat så att jag slipper stressa ihjäl mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela