Ida af Larsson

Jag fick ett litet mejl...

Publicerad 2007-10-08 14:00:39 i Life,

...av Elina som tyckte att man skulle lära känna folk bättre genom att göra en lista och jag älskar listor så varför inte? Så här kommer en helt meningslös lista.

1. När gick du upp idag?
 Klockan ringde halv tio men gårkvällen blev sen så jag slöade i sängen till halv elva.
2. Diamanter eller pärlor?
Hm, jag är inte direkt så förtjust i något av det men jag säger diamanter bara för att vara cool.
3. Senaste filmen du såg på bio
Bio?! Shit, det var nog.... Ocean's 13.
4. Favorit-TV- program?
NCIS självklart! Men även; svenska humorprogram.
5. Vad åt du till frukost?
Jag har inte riktigt hunnit med det än, titta på fråga ett så förstår ni varför. Tänkte cykla hem snart och göra det.
6. Vad är ditt andranamn?
 Jag har två, Anna Viktoria. Extremt tråkiga namn men det är inte mitt fel.
7. Din favoritmat?
 Jesus, det vet väl inte jag?! Hm, men säg.... sushi.
8. Vilken mat gillar du inte?
Allt med lök. Lök är urk.
9. Favoritchips?
Det som finns, jag är ingen direkt chipsköpare.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
 Den som Janne (tror jag att han hette) lämna hos mig i Fredagsmorse; Raised fist - Sound of the republic.
11. Vilken bil kör du?
Mammas sönderkörda Saab som går under namnet Sally.
12. Favoritmacka?
Salami och Brie.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Fjortis, fejk och desperata.
14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina tre klänningar som jag värdesätter mer än mitt eget liv, eller kanske inte men fina är dom.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Då skulle jag åka till Nordkorea och smuggla flyktingar.
16. Favoritklädmärke?
Cheap monday
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Erhm, pass.
18. Favorittid på dagen?
Natten, alltid.
19. Var är du född?
Norrköping
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Titta på... Handboll.
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag skickar det inte, jag skriver bara.
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Hm, jag kör ju mitt eget race.
23. Coca Cola eller Pepsi?
Cola
24. Fotboll eller ishockey?
Båda, samtidigt, på samma plan.  
25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla...
26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
28. Vad ville du bli när du var liten?
Arkeolog eller lastbilscaufför.
29. Bästa barndomsminnet?
Hm, det skulle nog vara alla resor som vi har gjort med familjen.
30. Varit i Afrika ?
Ja, i Egypten. Ska dit i November till Gambia.
31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Bara Bruces bil.
32. Varit med om en bilolycka?
Kört på lite djur men inget allvarligt.
33. Favoritdag i veckan?
Fredagar
34. Favoritrestaurant?
Räknas Babylon?
35. Favoritblommor?
Jag är inte så förtjust i blommor, jag är mer inne på gröna växter.
37. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max
38. Äger du en cykel?
Ja och han heter Pubis och har punktering.
39. Vem fick du senaste mailet från?
Herr Emil Wincent
40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Mataffären, jag har ingen mat hemma.
41. Läggdags?
Inte samma dag som man gick upp iaf.
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Hm, jag skickar det fortfarande inte.
43. Senaste personen du delade en middag med?
Erhm... Peter i Fredags kanske.
4. Vad lyssnar du till just nu?
 Inte ett dugg faktiskt
45. Favoritfärg?
Svart och rött.
46. Hur många tatueringar har du?
Två, en till om en månad.
47. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen, men den som känner sig manad får gärna kopiera och skriva i sin blogg eller liknande men då kräver jag en kommentar så att jag kan få läsa!

Nu blir jag utkastad, hade.

Kommentarer

Postat av: hanna w

Publicerad 2007-10-10 17:18:18

haha jag snor den bara så du vet :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela