Ida af Larsson

Love is wicked

Publicerad 2007-10-12 17:48:16 i Life,

Mycket roligt att jobba på Fasetten igen (förskola), jag älskar ungar. Eller jag älskar ungar när dom är snälla och man vet att man slipper se dom om några timmar.

Katten har rotat i mina sopor, hittat ett äggskal och dragit med det till soffan och utfört mycket sadistiska saker med det. Jag har äggskal i hela lägenheten. Mysigt.

Nu ska jag göra mig lite smått iordning för jag ska kolla när grabbsen spelar på fritidsgården. Skit också, kom på att jag ju inte kan gå själv... Hm, krångligt det blev nu.

Hungrig är jag också.

Btw, facebook är bland det knäppaste jag har stött på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela