Ida af Larsson

Love will tear us apart -

Publicerad 2007-10-15 22:37:24 i Life,

- Joy division.

Jag kan inte vänta, vill bara att det ska bli imorgon så att jag kan få klippa mig. Åh, vad skönt det ska bli. Är så extremt trött på mitt hår just nu.

Funderar på att åka utomlands snart. Tänkte fråga Jakob om jag kan få bo hos dom ett tag. Men vi ska ju snart till Gambia så jag vet inte om jag ska ta det innan eller efter. Jag vill bara bort från allt. Mina demoner är inte så trevliga för tillfället.

Rökpaus.

How do you own disorder?

Hm, det var ju Amsterdamsnack. Känns inte så fel för tillfället. Nåja, man kan ju alltid hoppas.

Pratade med Ellen nyss, det kändes mycket bra. Jag vill ta itu med alla mina negativa saker i livet. Så nu kan jag stryka det från listan. Oerhört skönt. Nu är det bara 576 saker kvar.

Ska vi bli lite positiva nu?
Jobb på onsdag och fredag, hur skönt som helst. Ska skicka lite andra ansökningar också så får vi se om man kan få något nytt snart.

Nej, sovdags så att det kan bli klippdags snart.
Kan inte någon barmhärtig samarit ge mig en massa filmer som jag kan se? Jag har sett mina flera gånger sen jag flyttade hit och så bra är dom inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela