Ida af Larsson

Nu går jag och lägger mig.

Publicerad 2007-10-06 14:39:40 i Life,

Jag vet inte riktigt varför jag tyckte att det var en jättebra idé att hålla igång efterfesten till åtta för att sedan åka till jobbet vid elva. Just nu så känns det inte riktigt som om jag tänkte alls. Jag vet att jag vid ett tillfälle konkret tänkte att; "Äsch, jag får ju sova i två timmar i allafall". Vem gör så?! Åh, jag blir så trött på mig själv ibland.

Min vita helg - succé fram tills elva, då slank första cidern ner. Ett antal alkoholhaltiga drycker senare lovade jag visst förfest ikväll så den vita helgen förvandlades till tredagars. Tredagars? Ja, jag och Eriksson knatade till ettan i torsdags för att ta TVÅ öl, det slutade med champange och sprit... Någon kille hade vunnit på hästar och tyckte väl att bjuda på champange var världens bästa raggningsknep. Jag klagar inte, det borde bjudas oftare på champange.

Nu mobbar hanna mig för att jag skriver blogg på arbetstid så jag ska väl sluta, och kanske gå ut och röka.
Jag har bra arbetsmoral egentligen men jag är en zombie just idag!

Shit, chefen.
Hade gött, buenos aires.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela