Ida af Larsson

Somebody told me

Publicerad 2007-10-13 12:14:49 i Life,

Försöker ladda ner lite blandad musik till kvällens tjejfest men jag har idétorka. What to do? Aha, jordens idé. Jag låter gästerna ladda ner själva så slipper jag försöka leka demokrat. Genialiskt.

Igår så var vi (jag, wincent och kl) en sväng på hörnan och skulle se psyckobillybandet men självklart så spelade dom tidigare än bestämt och vi missade dem. Men jag grät inte för det för vi såg ett annat band som jag blev totalt kär i. Tur att man känner karlarna i bandet så man kan tvinga dem att ge mig en demo eller liknande.

Mamma kommer om några minuter och då ska vi storstäda min lägenhet inför kvällen. Hon är snäll hon. Även fast hon fick ett brutalt uppvaknande inatt. Jävla, idiotFreddy. Nåja, jag slog och sparkade på honom efter uppvaknandet så han fick vad han förtjänade. Idiot.

Hämta Mette i stan halv sex, plocka upp Isabel (?) hem och invänta övriga gäster.

Partaja.

Jag känner redan nu hur dåligt jag kommer att må imorn. Kanske ska förbereda med huvudvärkstabletter brevid sängen och två liter vatten brevid.

Duschning.

I may be dumb, but I'm not a dweeb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela