Ida af Larsson

The only thing that can save me.

Publicerad 2007-10-16 20:13:07 i Life,

Booring!

Glömde säga att jag pratade med Jakob igår och att det var helt lugn att jag kom och hälsade på. Men jag åker efter Gambia, han skulle flytta innan och det känns lite väl stressat att åka nu och sedan åka till Gambia. Men efter det då jäklar. Hoppas att jag kan få stanna ett tag. Om jag gör det så tänkte jag hyra ut lägenheten, någon som vill hyra?

Uthyres
Fin etta med bra läge i Finspång.
Finnes på Norrmalm tre trappor upp.
Katt ingår om man vill. Annars sökes
även hem för littet, ulligt monster. Alla
möbler inklusive maten i kulskåp/frys
ingår. På obestämd tid, men inte särskilt
länge. Bra prova-på-bo-ensam-tillfälle.
Intresseanmälan skrives i kommentarerna.

Sådär, nu får vi hoppas på att någon nappar.
Peter är på gång så jag ska ta en snabbstäd.
So long Mother fuckers. (vilka aggresioner, var kom dom ifrån?)

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2007-10-18 23:39:14

ge mig katten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela