Ida af Larsson

Tjenis

Publicerad 2007-10-23 17:24:42 i Life,

Som vanligt när jag kommer igång med bloggandet så händer det något som gör att jag inte kan fortsätta. Min dator har bestämt sig för att dö men jag ska förhoppningsvis lämna in den på torsdag. Bildskärmen är svart så det är lite svårt att skriva blogg då.

Idag så har jag varit ute på en promenad med Harry i en timme. Första halvtimmen ängnade han åt att vara rädd och lite och andra halvtimmen till att utforska denna spännande värld.

Nu sitter jag hos Peter och har lyckats låna datorn. Han är snäll och bjuder en fattglapp på mat.

Lördagen; Helt stört roligt. Jag, isa, Johanna, Mats och Tobbe började kvällen hos Tobbe med an massa kohol och singstar. Sedan rockbageriet och kvällen avslutades med bugg på kristallen. Det var den roligaste kvällen på mycket länge. Jag lyckades få extremt bra bilder och dom kommer väl upp på bilddagboken så fort in dator har bestäm sig för att börja andas igen.

Jag vaccinerades igår så nu är jag lite öm i armen men mamma köpte lite kläder åt mig (ett par byxor, en bikini och fyra klänningar) så nu är det lugnt. Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker. Härligt.

Fick besök inatt av en hungrig fattiglapp som jag bjöd på baguetter. Han är söt han.

Fotbollsavslutning på fredag, hoppas på en mycket rolig kväll. Annars inte så mycket mer som händer denna vecka. Jo, jag ska tvätta på torsdag men det blir nog itne så roligt.

Dags att bli social, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela