Ida af Larsson

Urk, jobba natt.

Publicerad 2007-10-17 14:17:35 i Life,

Skulle jobba 16.30-21 idag men mamma ringde och sa att jag var tvungen att jobba natten också. Så då blir det 16.30-07.00 men eventuellt så måste jag jobba tills imorn eftermiddag om det krisar. Mycket långt jobbpass men vad gör man inte för lite pengar. Dom har ju trean och femman på  jobbet så det är en bonus. Men jag tycker att det är lite småläskigt att sova där faktiskt. Men det går säkert jättebra. Jag ska alltså jobba sovande natt. fast jag tänker nog sova på soffan, vågar inte sova ihop med ungarna.

Jättetrevlig att träffa Johanna igen (och Isa förstås), vi var hemma hos henne och Coffan och fikade lite och dom hade en jättefin lägenhet. Extremt mysig även fast tapetsering (gjord utav tidigare hyresgäster) vär väldigt lustig. Vi bestämde iaf att vi skulle partaja ihop på lördag.

Härligt! Nu ringde mamma och sa att det visst kommer fler ungar vid kvart över sex imorgon bitti så då måste jag vara vaken och vid medvetande. Jag gick upp kvart i tio imorse och trodde jag skulle dö av trötthet! Detta kommer att bli ett helvets jobbigt pass. Jag ska sjuttsingen köpa chips och dipp och mofsa på när ungarna har lagt sig.

Nåja, det betyder ju att dom har förtroende för mig och det är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela