Ida af Larsson

Äntligen!

Publicerad 2008-04-01 10:24:03 i Life,

Jag har varit helt tokig på blogghelvetet. Jag vet att dom har flyttat och det tar tid och allt det där men det är denna brist på information som jag är sur på. Det blev en bloggpaus på tre dagar. Läskigt.

Lägret var jättekul. Tränaren var sjuk, det var snö på planerna, vi fick träna på grus, matchen blev inställd och jag hade inga inneskor. Det blev inte riktigt som planerat men det är sådant man får ta. Det var sinnessjukt roligt men samtidgt oerhört skönt att det är över.

Igår var jag, Malin och Elli iväg och red. Vi tog oss en sväng i skogen med tre galna hästar. När vi red runt där i sommarvärmen kom vi på att "fasiken, man skulle grilla idag" och sagt och gjort. Vi spenderade några timmar (?) i köket efter ridturen och grillade och hade det mysigt i Ellis lappkåta.
Jag skulle åka och hämta mammas bil på kvällen så då kom Elli och Malin på att jag kunde köra hem så kunde dom dricka lite alkohol. Det blev x antal öl och en mäng snapsar med polsk pepparkakssprit. Klockan hade börjat närma sig ett när Malin villa börja kramas och då var det dags för hemfärd. vi åkte runt i Flisan och sjöng och skrek och tutade och Malin ringde runt till alla hon kände för att fråga om det var efterfest. Det var ingen som ville ha det en måndagsnatt. Ganska förståeligt men det tyckte inte Malin igår.

Nu ska jag ta på mig fort som fasiken och bege mig till Örebro. So long.

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2008-04-01 18:53:07

jag vet att du gillar mina kramar Ida! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela